poniedziałek, 16 lipca 2012

M*ISSUE nr 166

Nazywam się Blue i jestem sto sześćdziesiątym szóstym misiem z unikatowej kolekcji militarnych maskotek M*ISSUE. Wyglądam może trochę mało militarnie, ale to tylko takie pozory. Mam duszę żołnierza, podróżnika i odkrywcy.
Uszyła mnie XiE - pomysłodawczyni i twórczyni wszystkich M*ISSUE. Mieszkam z Kidą i dwoma innymi człowiekami. Podobno.
Podobno jestem dziewczynką... Jakoś ja się nie widzę w sukienkach... Ale tak twierdzi Kida i Xie. Podobno dorośli mają zawsze rację. Pożyjemy - zobaczymy, co to jest ta "racja".
Dopiero się poznajemy, więc nie wiele wiem o człowiekach. W ogóle nie wiele jeszcze wiem. W końcu jestem świeżo uszytym misiem. Chyba wszystko przede mną.
No to lecę na rekonesans, zanim ktoś mi powie, że gdzieś mi nie wolno wchodzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz